Arkadaşlar bugün randevum vardı transfer için gün verecek sanıyordum kii maalesef rahim içi fazla kalınlaşmış rahim çizdirme di yapmıştık o da boşa gitti ilaçsız siklus dedi yani ilaç olmadan transfer yapacaklarmış bu ay adet olup rahmin doğal kalınlaşması sağlanacakmış böyle olup pozitif gören var mı. 1 haziranda tekrar çizme işlemi yapılacak dendi anestezi olmadan yaparız dedi 😓😓😓