gizemi Merhabalar 25. Haftadayım doktorum akıntım olduğu için fitil verdi geçmezse ornisid fort antibiyotiğini kullanacağız dedi ama gynomax xl fitilin içeriği gebelik C kategorisinde. Kullanan arkadaşlar herhangi bir sorunla karşılaştı mı?