Haticem01 Kadın doğum bana kaşık ağrıların olmamalı dedi bana duphaston adlı bir hap verdi ağrın oldukça at dedi fakat üzerinde sabah akşam yazıyor sizce ilaç talimatlarına göremi kullanmalıyım ?kullanan var mı bu ilacı
Beyzan Haticem01 Doktora göre hareket etmeniz lzim en basit ornek geçen gün doktora evde calpol kalmadı dedim 2 yaşındaki oğlum için yazdı eczacı üstüne 3 kez yazmış ama Dr evde dursun diye verdi. Size yazılan ilaç hakkinds bilgim yok inşallah işe yarar geçmiş olsun