Tubiko52 Kızlar 7 hafta önce gebelik şekerim cıktı diyete başladım 4 kilo verdim. Bebeğim normalde 1 hafta önden gidiyordu. bu hafta tam haftasına uyumlu çıktı yani önceki haftalar gibi kilo almamış haftasına düşmüş başına böyle bir durum gelen var mı ?
Sermec27 Tubiko52 zaten canım gebelik sekeri olan gebelerde bebeğin tam haftasıyla uyumlu gitmesi istenir ben de 34+1 haftalık hamıleyım 12 haftadır diyet yapıyorum ben kilo vermedim ama 12 haftada 1 kılo aldım sadece benim bebeğim en başından beri haftasıyla uyumlu gidiyor zaten doktorumun da istediği bu haftasıyla uyumlu gitmesi en önemlisi canım sorun değil yani 🥰
PurpleTail Tubiko52 bebeklerden ilerleyen zamanlarda olması gereken kiloları yakalıyorlarmış zaten diyetinizle alakalı bir durum değil.
Tubiko52 PurpleTail Sermec27 3MelekAnnesi3 normalde bir haftada 200 grm falan alıyordu şimdi iki haftada 230 gram almış canım sıkıldı da ondan bi sorayım dedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sermec27 Tubiko52 canım haftasıyla uyumlu gidiyorsa sorun etme önemli olan o haftasıyla uyumlu gitmesi