_SeLdA- Arkadaşlar bugün biraz üzüldüm. Bir testimde IgM pozitif çıktı, testinde bunu gören olmuş muydu ve sonrasında nasıl bi süreç oldu. Paylaşabilirseniz çok sevinirim.
_SeLdA- İnşallah sıkıntı olmamıştır benim bebeğim daha 10 haftalık, tekrar test verdim, umarım sıkıntı olmaz
ngul bnme cikmisti ama bbmki igg positive oda onceden gecirmisim diye bagisiklik kazanmisim sizinki suan gecirilen birsey test falan verin
_SeLdA- İşte ben de umarım önceden geçirmişimdir diyorum, bu test ilk kez yapılmıştı, hemen tekrar kan verdim bakılacak
Kiki-rikii _SeLdA- Adivite testi verdiniz mi? Eltiminde rubella IgM pozitif ti ama adıvite testi güzel çıktı hamile kalmadan bı kaç hafta önce geçirdiği çıktı doktor bı sıkıntı görmedi
_SeLdA- Evet bugün verdim haftaya çıkmış olur heralde, ah inşallah benim de öncedendir. Çok teşekkür ederim.