Kuzular her fırsatta bu postta yazı yazıyorum benim çok fazla ek atımım var ve artı 2 çeşit daha aritmim var ama en önemlisi ve beni rahatsız eden sinüs aritmisi böyle aritmisi olan varmı mesela soyle ben nefes alınca kalp atışım yükseliştir ben nefes verince düşüyor daha çok çocuklarda görülen bir aritmiymiş solunumsal sinüs aritmisi olarak geçiyor adı böyle bir aritmisi olan varmı varsa bu şekilde nasıl yaşıyorsunuz ben dayanamaz oldum sanki kalbimi ben çalıştırıyormuşum gibi nefes almasam duracak gibi insan buna nasıl alışır ??