Panda50 Merhaba ikili test yaptıran anne adayları, test sonuçlarınıza göre yaşadığınız tecrübeleri, nasıl bir yol izlendiğini paylaşır mısınız ?
Nry0682 Panda50 ikili testim yüksek cıktı.kombine risk 1/140 yaş faktörü 1/186 Ense kalınlıgı 2,4 dü.Nifty testi yaptırdım.Cok şükür sonucum iyi cıktı bebegimde problem yok.
Ela20 Panda50 amin inşallah rabbim hepimizin evladına sağlık versin detaylı ulturoson da bir sorun çıkmadı haftaya başka yerde yine detaylı ulturoson a gideceğim nifty testi yaptırmayı düşünüyorum
Selink27 İkili de tüm değerler normal çıktı üçlü de riskli çıkınca nifty test yaptırdık şükürler olsun herşey yolunda 🙏🏻
Ela20 Selink27 çok şükür sağlıkla doğsun mutlulukla büyüsün. benim de ikili iyi geldi üçlü orta risk nifty yaptırmak istiyorum inşallah olumlu sonuç gelir. Üçlü de risk kaçtı?
Selink27 Yogurtlupilav Ela20 valla sanırım 250-300 rakamları arasında bişeydi çoğu insandan da duydum üçlü genelde yanıltıcı yanlış sonuçlar verebiliyor çoğu kişi de ikili yaptırınca üçlü yaptırmıyor,inşallah dizinde sağlıklı hayırlı sonuçlarınız olur 🙏🏻
Panda50 İkili üçlü testler geleneksel testler Nry0682 Nry0682 öncelikle sonuçlarınız iyi çıktığı için gözünüz aydın♥️ sağlıkla tüm azaları yerinde gelsin tüm bebekler 🌸 İkili test yüksek çıkıp korkan anne adayları için moral verici bir bilgi paylaştınız
Nry0682 Panda50 Genelde cogu annenin riskli cıkıyo degerleri.Belki benimki bi tık daha fazla yaşımdan dolayı.Bu testlerin güvenirligi cok deil cünkü bunlar tarama testi(2li 3 lü 4lü)tanı testi degil.Bı yüzden ben dahil anneler bi panik halinde oluyo bu sonucları görünce.Allah kimseyi evladıyla sınamasın.Herkes bebegini saglıkla alsın kucagına.
Panda50 Nry0682 Nry0682 Kesinlikle bu testlerin sonucu kesin değil o yüzden hemen korku ve endişeye kapılmamak lazım. Amin tüm annelere anne adaylarına Allah kolaylıklar versin