Ssngl Kızlar ben daha 1,5 aylık hamileydim bilmiyordum kına yaktım elime 1 saat kadar kaldı elimde sonra yıkadım çok da kızarmadı zaten acaba bebeğime zararı olur mu ? Bilgisi olan var mı ya da duyan felan etrafından
Sadece_anne Ssngl Yahu ne olacak neden zarar versin boya değil kimyasal değil sakin olun hicbirsey olmaz
Mom789 Ssngl bende de kinadan bi korku var ay sanki bebek saci vucudu esmerlesscek kizarcak kina gibi bi vesvese düşüyor içime saçma sapan 😂🙈
Zelsonr Ssngl Canım ben bu gece kına yakıcam ellerime çok seviyorum hiç zararı olucagini da düşünmüyorum 20+5 haftalık hamileyim 🤷🤭
Sadece_anne Ssngl Yok canım yok herkese bakma sen kına bazen şifa bile oluyor ellere ayaklara. Hiçbirşey olmaz korkma
Ssngl Mom789 ben vücut lekesi veya esmerlikten çekinmiyorum çocuğuma başka bi zararı olur mu diye korkuyorum
Mercimek26 Ben kına kokusunu çok severim. Sırf koklamak için ayda iki kere falan avucuma yakarım. Hamileliğimin başından beride yaktım hep hiç duymadım leke falan 😏