Merhaba hamişşler😊Hepimizin için sağlıklı zamanında hayırlı doğumlar olur 🙏 26+5 ikiz gebeyim.25+1 de hiç bir problemim yokken rahim uzunluğum kısalmış 19 mm düştü.2 adet proluton iğne vuruldum 10 gün boyunca hep yattım ve bugün doktora umutlu bir şekilde gittim ama maalesef uzunluğum 15 mm düşmüş😔.Yarın serklaj olacağım inşallah güzel geçer ve faydası olur dualarınıza talebim 🙏🥰Daha önce bu durumu yaşamış olanlar veya aynı durumda olanlar paylaşımlarınızı beklerim 🌸