Selam kızlar. Sezaryen günü alanlar için soruyorum. Ben bugün 8 hazirana gün aldım. Ama şöyle söylendi : 8 haziranda yatış, 9 haziranda doğum olcak dendi. İkinci sezaryenim olcak nasipse.7 haziranda covid testi vermeye gidicem. Ben de yatış ne alâka anlamadım. Bilen varsa aydınlatabilir mi beni. Sizlere de aynı şey mi söylendi?