26 nisan da ikizlerime 36+1 haftalık dogum yaptim
Biri 13 gun kuvezde kaldi. Anneler gününde cok sukur evimize geldi prensesim. Merak ettiğim prematüre mi sarılıyoruz biz. Gelişimlerini ona gore mi takip etmeliyim. Çarşamba kontrolumuz var doktora da danisicam ama aklima takıldı.