Arkadaşlar 35 +3 deyiz . Bir-kac gündür doktora gidip geliyorum . Bebeğimin kafası büyük dediler. Diyabetten şüphelendi 2.kes şeker yükleme yaptırdim ama çok şükür şeker çıkmadı . Biraz önce de ayrıntılı ultrason yaptılar herşeyi iyi cok şükür ama haftasından önce gidiyor kilosu fazla . Pazartesi gitcez normal mi sezaryan mi ona karar vercekler galiba. Böyle bi şey başına gelen var mı . Varsa bana yazar msiinz