Minikmucizembenimmm Haftada yürürken ve oturuken karnımın sol kısmında batma ağrı hissediyorum normal mi ?
Cimen_bebek Minikmucizembenimmm 28.haftamdayım ve 5 gundur bu sorundan muzdaribim. Sol kasık resmen sanci giriyo gibi batıyor. Doktoruma aradim msj attim ama bi turlu geri donmedi. Bende merak ediyorum neden oluyor???
bircivcivannesi Minikmucizembenimmm 30. haftadayim dediğiniz haftadan beri ara ara oluyor hatta bu ara daha sık, yürürken mola veriyorum sürekli
Reyhandmrl Minikmucizembenimmm aynı şey bende de var ultrasonla baktılar bebeğin kafası oradaymış baskı yapıyormuş . İnşallah bi an önce yukarı çıkar çok acıyor canım
haticemelek35 Cimen_bebek bende de oluyor canım o bazen bebeğin hareket ve baskısından oluyor bazende idrar yolu enfeksiyonundan oluyor bi idrar testi ver derim ben sana
Cimen_bebek haticemelek35 Işte doktorum geri dönse ona gore gidicem hastaneye ama ne aciyolar telefonu ne msja cevap veriyorlar. Baska sehirden geliyorum ben doktora cunku
Minikmucizembenimmm Fadime_56 belimde sancım yok ama sabit bi yerde sürekli batma oluyor inşallah bebek büyüdüğü içindir bu ağrılar
Cimen_bebek Fadime_56 Belimde yok ama kasiktaki agridan hareket bile etmeye korkar oldum bicak saplanir gibi her hareketimde😔
Cimen_bebek Minikmucizembenimmm Birde ozele gidiyorum ya daha ilgili diye ama yok ulasabilene aşk olsun. Telefonu veriyolar acil durumda ara diye 2 gundur ulasamadik
haticemelek35 Cimen_bebek sen yine git kuzum ama kb da senin doktor bi başından savmak gibi onu söylemiş
Cimen_bebek haticemelek35 Evet vallahi bende kizdım bi düşününce ya. Bisuru kisiyle konustum enfeksyondan olabilir bi tahlil falan lazim dediler koca doktor bunu bilmiyo mu hemen basindan savdi diye kizdim 🤔
Minikmucizembenimmm Kızlar dayanamadım ve gittim hastaneye , çok şükür ultrason da sorun görmedi. İdrar da yanma veya kana su gelmesi durumları olursa kork dedi. Hafta sonu da dinlen dedi uzun bir süre yatmayı düşünüyorum sizde dinlenmenize bakın inşallah geçer
Cimen_bebek Minikmucizembenimmm Aynen özel iste bende o nedenle kızdım ilgilenmesi gerekmiyormuydu. Bastan savma gibi bi cevap. Ama ben doktora enfeksyon falan varmi diye bi gidicem. Genel cerrahla ne isim olur ki hem bakmazda zaten hamile kadina
Minikmucizembenimmm Cimen_bebek yakınınızda sağlık ocağı varsa orda bile yapılır bir günde çıkıyor sonuçlar alıp öyle gidebilirsiniz doktorunuza
Reyhandmrl Cimen_bebek kadın doğumla ilgili olmayan konuda sorun hangi bölümle alakalı ise o bölüm ilgilenir canım . Aynı doktorunun söylediğini söylersin bende de yıllar önce kasık fıtığı gibi birşey dediler ama cerrahi müdahale gerektirmez dediler . Benim ultrasonda baktıklarında bebeğin kafası dayanmış dediler . Sen yine de baktır canım .
Cimen_bebek Minikmucizembenimmm Evet aynen oyle yapicam pazartesi saglik ocaginda idrar kan tahlili isticem nasipse ancak kendi doktoruma gtmeyi dusunmuyorum suan.Kontrol gunu gidip tepki gostericem eger enfeksyonum falan cikarsa
Mihrininannesi Cimen_bebek canim ben de 29 haftanin icindeyim. Al birini vur otekine… bu ozeller niye boyle anlamadim. Benimki de dinlen yat gecer hep boyle konusuyor. Enfeksiyonum da var. Bol su iciyorum. Dunyanin antibiyotigini ictim bana misin demedi.😔