Merhaba herkese. 19. Haftadayım. Bir aydır biraz ayakta kalsam sağ üst bacağıma kramp giriyor. Dr magnezyum kullan azalır dedi bir iki hafta iyiydi ama son bir haftadır sıklığı ve acısı arttı. Bu durumu yaşayan var mı? Alternatif olarak ne yapabilirim?