gokbennn daha cinsiyeti belli değilken ruyamda defne isminde bir kızım olduğunu gördüm, sonra doktor cinsiyetine erkek dedi Kayra olsun o zaman dedim 20.haftadan sonra erkek değil kız dedi o zaman öykü olsun dedim, çünkü hem tüp bebek hemde cinsiyet konusunda kararsız bir bebek olduğu için “bu benim öyküm birazcık yaralı” diyorum 😌