Mavi34 duygu0693 hastanenin sitesine gir ordan tahlil sonuçlarından oranların grafiğin olduğu raporu çıkart ordan anlaşılır sonucun
Eynur_2147 duygu0693 yüksek olsa dahi bile olsa olumsuz düşünme cnm ztn %100 sonuç vermez yengemin başına geldi bu down sendromlu dediler sapa sağlam doğdu 😍rabbim evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gulsah616161 duygu0693 merak etme temiz dert etme.. Bende de ikili temiz cıktı.. Ben de 3lü riskli cıktı hemde yüksek riskli cıktı ama dert etmiyorum rabbim ne eylerse güzel eyler
Mavi34 duygu0693 buattigin değilde dediğim yerde sonuçlar oran olarak veriliyor ve yüksek risk düşük risk diye belirtiyor
duygu0693 Eynur_2147 Ya doğrudur canım 🙏 ama merak ediyorum 2 hafta sonra sonuçlar için gidicem ama o kadar bekleyemem
Ela20 Bu grafikleri ben yorumlamayı bilmiyorum kombine risk yaş riski yazan değerler oluyor onlardan biraz anlıyorum
Edibeda duygu0693 bende iki haftaya gidip ikili tarama testini yaptırıcam da acaba nasıl oluyor karından iğne mi olunuyor acaba
duygu0693 Edibeda Hayır koldan 1 tüp kan alıyorlar o kadar birde bebeğin ense kalınlığına bakıyorlar ultrasondan 5 dk bişey.