Merhabalar arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı çok şükür bebek doğum pozisyonu almış 32+3teyiz çok sancım bel ağrım olduğu için nst de çekildi (devlet hastanelerinde 32.haftadan çekiliyor) bide alttan muayene edildi parmak ucu kadar açıklık varmış bu normaldir değil mi hani doktora gösteremedim daha p.tye kaldı aklıma takıldı ama sancılarım çıkmamış nst çeken hemşire söyledi 🥰