Merma çok ertelemeden doktoruna gitmelisin canım . Ben de öyle yaşadım inanılmaz kaşıntı böyle içten de dıştan da oluyordu dediğin gibi akıntı rengi sarımsı yesilimsiydi. Hemen içerisi için fitil dış ağız kısmına sürmem için de krem verdi doktorum. ma sen de aksatma lutfen