Saraselo63 bebeğin daha küçük bence suan ona odaklan eger sütünün azaldıgını fark etmiyorsan devam et ama sütüm azalıyor diyorsan biraz dha bekle amelyt için de cok erken zaten en azından 2 sne gecmesi lazım doğumundan bence ya toparlanırsa bnm bildigim kadarıylada karın germe ameliytı kolay bir işlem degil tabi son görüş gene senin kararın