Saraselo63 Gururunannesi aynen canım önlemini al valla bende ilk sezeryanda umursamadım ama ikinci de felaket oldu istersen istemez moralimiz bozuluyor kadınız sonuçta heo güzel olmak istiyoruz 😊sizinde hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 bebeğinizi sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🥰
Serpil-3 Saraselo63 canım ben iki sezaryen oldum şimdi üçüncü olacak inşallah ilkte çok sıkıntı olmadı ama ikinci bebekte sarılıktan dolayı hastanede yattık bebekle merdiven in çık bide hastane mikrobu kaptım o kadar dikkat etmeme rağmen dikişlerim hem kanadı hemde bir tarafı sarktı çok zor iyileştim sürekli ilaç pansuman derken neyse zayıfladım diyetti spordu ama o sarkıklık asla gitmedi çok küçük olmasına rağmen hep gözüme takılıyordu bende gerdirme ameliyatı yaptırayım derken hamile kaldım şimdi ne olacak bilmiyorum ama çok zor bir ameliyatmış eşimde istemedi aslında ama çok korkuyorum bende 🤷♀️Birde ben ağır spor yapamam kuyruk kemiğim kırık ne yapacam bilmiyorum zayıflayıp eski kiloma dönsem yeterli olur heralde
Saraselo63 Serpil-3 yaa ben emziriyorum diye elim kolum bağlı resmen yediğim veya yaptığım bişey sütümü engeller diye ama bu göbekle de yaşamak istemiyorum sporu yapıyorum her türlü ama göbeğime ne kadar etki eder bilmiyorum 🤷🏼♀️ inşallah tez zamanda hepimiz zayıflarız ya 😊
Saraselo63 Hazal_hazar yaa 🥺ben hiç kalkışmayayım o zaman aynen zor olacağı kesin sonuçta vücuttan parça yağ alıyorlar ağır bir ameliyat olur ben vazgeçtim ya o zaman yorumları da okuyunca peki kusura bakmayın başını ağrıtıyorum ama son bişey sormak istiyorum şu anki durumu nasıl göbeği falan
Hazal_hazar Saraselo63 daha iyilesemedi 3haftayi gecti 8.5 saat surdu zorlamadan olan sislikleri morluklari acisindan konusmada zorlaniyordu yuregim kaldirmadi o aciyla gormeyi 4sezeryanim var zamanla normal kilona formuna ulasiyorsun bence bole seylere kafana takma
Saraselo63 Hazal_hazar içimi rahatlattınız gerçekten çok teşekkür ederim ben resmen kimseye sormadan fikir almadan o ameliyatı kabul edecektim böyle konularda sabırsızım ya en iyisi spor +diyet yapayım ben ☺️
Saraselo63 Yldzkb valla bende anlamadım çünkü göbeğim çok sarktı hani şu kısmını da anlamadım ilk doğumumda bütün kilolarımı verdim ve sıfır göbek kaldı ama bir beş altı aydan sonra hem kilo almaya başladım hemde göbeğim ciddi şekilde çıktı sarktı milletin zamanla kilosu gidip göbeği eriyor benşm de başta gitti zamanla çıkmaya başladı bende terslik var galiba 🥺
Hazal_hazar Saraselo63 doktorn spora izin verdiginde basla o guzel canini sikma 54 kilo hamile kaldim suan 67 kiloyum 1.70 boyum doguma hazirlik platesinden basliya bilirsin
Yldzkb Saraselo63 o kadar bir sarkıklık olduysa kasların toparlanmamıştır hele emziriyosan 2 yılı buluyor ben yıllardır plates yapıyorum şundada 7.5 aylık hamileyim 2. Bebeğime bende de kas yırtılması oldu ilkinde iyi toparladım ama 2. Sinde kas yortılmasından sebep bakalım ne olucak kadın doğum doktorum diktirilir dedi . Yani bende sarkma olmasada diktiricem
Saraselo63 Yldzkb ay çok geçmiş olsun yok doktorum bana öyle bişey deme di ama sarkıklıpı aşırı fazla benim ki hani anlamadığım o kadar sezeryan olan insanları görüyorum hiç biri benşm ki gibi değil o yüzden çok canım sıkılıyor
Hazal_hazar Saraselo63 nedemek guzel anne sen bebegine odaklan sagligin yerinde olsun gerisi zamanla olur kimse dogurur dogurmaz maken gibi cikmiyor
ikizkusannesi Saraselo63 deri sarkmışsa ve baya bir sarkma varsa sporla gitmez mecbur estetik yapacaksınız
Saraselo63 Hazal_hazar ya işte kadınız ya illa bişeyi kafamıza takıp sıkıyoruz kendimizi oysa birde erkeklere bakın ne doğum ne regl ağrısı göbek kaç metre önlerinde umurlarında değil ama biz kadınlar öyle değiliz ne yazık kş 😊😂
Yldzkb Bu konuda çok iyi plastik cerrahlar var hatta bugun burcu esmersoyda çıkmıştı karın germe bence yaptır o psikoloji bozan birşey ever sezeryansan sonra sarkma olmaz , alt karın dikiş kısmında yaplanma olur kalıyorda gitmiyor ama sarkma olmuyor
Saraselo63 Yldzkb haklısın canım benşm ki öyle normal bir göbek değil yani çok kötü bir görüntüsü var