Kbra48 Selam kızlar, günaydınlar 30+1 olduk bu haftalarda ağırlaştım iyice , memurum oturarak çalışıyorum sabah 7.30 dan akşama kadar hep oturuyorm işim yoğun kalkmaya vaktim bile olmuyor yıllık izin sonrası 32. Hafta calışamaz raporu almayı düşündüm, aktarmamak mantıksızmı bilemiyorum hiç ama sonrayı düşünerek strese girmeyyim diyorum :( siz çalışabilir alacakmısınız? Yoksa biraz dinlenmeyi düşünmek mantıklı mı?
Alyamelekeren Kbra48 canım ben özel sektörde çalışıyorum ve sürekli ayaktayım buna rağmen cumartesi raporom başlıyor 36. Haftada bebekle 1 ay daha geçirmek daha mantıklı tabi bir sorun yoksa
busra1361 Kbra48 canım bende özel sektörde çalışıyorum hep ayaktayım ama 32de almayı düşünmüyorum. bebeğimle biraz daha vakit gecirmek daha mantıklı geliyor. çok zorlanırsam 10 gün falan rapor alıcam 32den sonra
Kraa Bende hemşireyim çok yorucu oluyor ama 5 hafta daha bebeğimle kalacağımı düşünmek beni rahatlatıyo ve dayanmaya çalışıyorum eğer yapabiliyorsan 32de ayrılma derim 😉
Niques 32 den sonra normal rapor alamiyorsunuz dogum izni hakki dogmus oluyor bende 31ci haftama normal rapor aldm evdeki islerimi halletim pazartesi 32 olmus olucam calisabilir raporu alip gidebildigim kadar gitmeyi dusunuyorum. Bende bankaciym butun gun oturuyorum evde oturmaktansa ise gidp gelmek daha hareketli gelior bana
Kbra48 Ay ne güzel kızlar çalışablr alacaksınız :( ben nedense hiç halim Yok ya :( sonrasında ücretsiz izin ile telafi etsem diye düşünüp kullanayım dedim