Portakalgeliyor nefizemoustafa Doktorunuza sormanız daha iyi olur bence :) çünkü arkadaşlarımız bitkisel boya ile boya yapıyolarmış ama ben sarı olmama rağmen sonuna kdar bekleme taraftarıyım :)