Benim de 39+3. Geçen hafta doktor çatı muayenesi yaptı, açılma yok yumuşama var dedi. Bu 3 - 4 gündür karnımda sertleşme çoğaldı ve adet ağrısı gibi ağrılar oluşuyor ama düzenli hale gelmiyor maalesef. Merdiven inip çıkıyorum, yürüyüş yapıyorum, pelvis esneme hareketleri yapıyorum, hurma tüketiyorum. Ama bu günde hüsran 😃