Kızlar merhaba ☺️
Daha öncede doğuramıyorum diye post açmıştım belki bileniniz vardır bugun muayene için gittim 38. Haftadan beri açılmam 1 cm 2 kere hastenede yattım 4-5 saat kontrol amaçlı uzun nst için felan ama sancı gözükmüyor açılma olmuyor bugun yatışım verildiğinde çok ümitlendim suni sancı ile felan olur artık günü bitti diye ama doktor herşey normal dedi taburcu etti napsam doğumu başlatırım? Hurma yürüyüş merdiven inip çıkma ada çayı hepsini yaptım ama açılma olmuyor. Hastaneye gidip yatıştan sonra elim boş dönmek artık çok yıpratıyor