Temmuz-3407 belisslinaa kesem göründü ancak kesenin yanında kanama alanı oluştu bir kaç haftadırda devam ediyor
Dilara0638 Temmuz-3407 evet proluton iğne vurdurdum ve progestan fitil kullandım bu süreçte hiç iş yapmadım bol bol dinlendim ve su içmeyi ihmal etmedim uzun sürmedi geçti şükür
demetcoban12 Bende 9.haftadayım kanamam oluyor doktor dinlen diyor kap atışını dinledik sorun dedi ama korkuyorum bebek yerleşmesi diyorlar inş bir şey olmaz pregeston iğnesi yapıyorum hergün