Kızlar selam. Ben bugün şeker taraması yaptırdım. 50mg içeceği içtim ve sonucum 70-140 aralığında çıkması gerekirken 162 çıktı. Doktorum da sınırın üstünde çıktığı için 100grlık olan 3 kere ölçüm yapılan testi yapalım dedi. Aranızda 50gr böyle sonucu olup 100 grda normal çıkan oldu mu? Biraz kafama takıldı yorumlarınızı bekliyorum