Nisrem Arkadaslar merhaba biliyorum her merkezde fiyatlar farkli ama ortalama olarak fikir olmasi amaciyla soruyorum.Yaptiran arkadaslarim naliyati nedir ve nerede yaptirdiklariyla alakali bilgi verebilirlerse cok sevinirim.
Sibelbekler Nisrem Bursa eurofertil de yaptırdım 8 ay önce 7.5 hastaneye verdik Bi bu kadarda iğneler tuttu. Pozitif alınca 3 ay daha iğnelere devam ettik. Dondurma ucreti vs derken 20 bin gitti
Busbushatun Nisrem maslak acıbademde bulent traşta yaptırdımm,tedavıye gore degısıyor benım bu sene dondurulmus transferım 20 bını buldu ılkınde 35 bınler olmuştu 2 sene knce
ratatosk Nisrem transfer ücretleri genelde aynı oluyor hemen hemen 11 12 bin gibi düşünün ortalama ama asıl fiyat yükselten ilaçlar o da herkesin değişiyor durumuna göre özelde yaptıracaksanız en azından 20bin i gözden çıkarmanız gerekiyor altı pek olmaz ama üstü olabilir
Nisrem Sibelbekler ortalama 20 bin gozden cikarmak gerekiyor anladigim kadari ile bnde istanbul bahceci dusunuyorum ama bakalm cok zor karar vermesi bile
Nisrem Busbushatun oyyyyy korktm suan gercektenn..Bende bahcecide baslamayi dusunuyrm ama ne kdr zor karar vermesi bile Allah yardimcisi olsun herkesin
Cicek10 Nisrem biz Fulya bahçecide yaptırdık 10 500 klinik parasıydı ilaçlar dinlendirme vs 20 bin i rahat geçmişti
Busbushatun ratatosk acıbademde ole bıseyle karsılasmadım hatta tahlıllerı fılan dırek saglık ocagına gıdın burda cok tutuyor fılan demıslerdı zaten okdr kalabalıkki başları nekdr dısarı yollasalar okdr ıslerıne gelıyor
Nisrem Cicek10 merhaba bende fulya bahceci mehmet resit asoglunu srastiriyorum suan sizin doktorunuz kim acaba??
DamlaNur29 Nisrem istanbul gaziosmanpaşada yaptırdım yeni yüzyıl üniversitesi de 6 bucuk hastaneye verdik yüzde 25 devlet katkı payı sağlıyor ve rapor cıkardık bu yüzden şartları var rapor cıkarmanın eğer o şekil olursa yüzde 25 devlet hem ilaçta hemde hastanede indirim uygulanıyor 6 buck hastane 2 500 ilaçlar ama bunlar hariç hastaneden çıkarken 1000 tl iğne aldk vuruldum daha sonrasında iğneler ilaçlar oluyor gebelik oluşursa eğerki 20 yi gözden çıkarın yani
a_burcu_bur Nisrem ben de Pendik yüzyılda yaptırdım, 9 bindi 2020 fiyatı, tabi ilaçlar, testler hariç. İlaçlarla 12-13 bini bulmuştu. İlkinde de tuttu 🤲🏻
Nisrem Busbushatun bakalim bende cikolata kisti var 1 senedir olmuyor die artik beni tup bebege yonlendirirler diye dusunuorm doktoru ne dicek artik merak icerisindeyim.Ksrarsisligim tup bebek olursa acibademde mi devam etmeli bahceciyemi baslamali bunu henuz bilemiorm
ratatosk Busbushatun ben özel kliniğe gidiyorum ben dr um da öyle ücretsiz olanları falan kendi söylüyor ama bi kuzenim geçen senelerde bi kaç denemeden sonra florance daki doktor unu bulunca yapılan bi çok testin gereksiz olduğunu öğrenmişti.
Cicek10 Nisrem benim Remzi abalı idi memnundum ama Mehmet Reşit hocaya da çok iyi diyorlar orada görmüştüm ama konuşma fırsatım olmadı güler yüzlü biriydi