momkubra esrağfurullah olur mu nasıl dertli endişelidir bilirim o süreci, doktor 1 tane ciğer geliştirici iğne yazmıştı, cuma sabah ve gece vurulmuştum sadece, ama çok gerekli olmadığını tedbiren yazdığını söylemişti, onun dışında 37 haftadan sonrası normal doğum zaten, 36 hafta öyle çok sıkıntıların olacağı bir hafta değil inşallah, içinizi ferah tutun💜