MucizeAnnesii minikkuzummmm canım ne yersen ye . Vücudun şekeri tölere etmesi lazım. Gebelik şekeri yok demek için . Demekki insülin yeteri kadar salgılanmıyor .
aslannaz21 minikkuzummmm 2.ciyi hic yaptirmayin yuksek cikmis benimde 189 cikti ama insulin kullanmiyorm diyet yapiyorm 3 gune duzene girdi cok sukur 12 haftadir diyet yapiyorm diyet yapmayi teklif edin cunku ben endokrine gittigimde insülinlik degil dedi