Ilayda08 yenidogan çok alma çabuk büyüyorlar, ben 1 3 aylık olanları Kullaniyoruz şu an 2 aylığız , 3 6 ay olanlar 1 ve 2 aylıkken büyük oluyorlar 😊 bol bol zibin atlet al onunda askili olanları kullanışsız oluyor bence bebeğin yakası açık kalıyor, kısa kol ve sıfır kol daha iyi. Hastane çıkışı alarak ise başlayabilirsiniz😊