Aminee32 Baharttr bi uzman perinotolog 2 çıkan birine riskli demis hatta baya korkutmuş du kızı baya test mest yaptılar netten de baktım 2.5 diyo yani benimki 2 ha 2 ha 2.5 ne farkı olabilir ki
Baharttr Aminee32 benim de anlamadığım nokta bu , 2.5 normal kabul ediliyor, gittiğim perinatoloji doktorları böyle dedi . Ki ben baya doktora da gittim , çünkü hiç bir bileğim yoktu ve beni çok korkutmuşlardı
Aminee32 iremakar35 işte hani diyorum 2 yada 1.7 ne fark eder diyo sonrada diyolarki azcik bile çok fark ediyor
MinikMicizem Aminee32 ense kalınlığı fazla dedi bazı testler önerdi yaptrmadik ayrintilida herşey normal çıktı çok şükür sadece ense kalınlığı zaten kendi başına bı anlam ifade etmyo
MinikMicizem 12 haftalıkken ultrasonda sylemisti doktor yaptrmdik biz hicbi test ayrintiliya grdim sadece