Melekhkn Seva_aa merhaba canım bnde transferimin 6 günündeyim hic bi belirti yasamadim sadece dun cok hafif sağ kasık batması gbi oldu ama oladabiliyomus olmayadabiliomus
tugbis06 Seva_aa merhabalar ben hiç bir şey hissetmemiştim. İlaç etkisi de çok. Birde sonuçta regl zamanıda yaklaşıyor vücut tepki veriyodur. Bunları düşünmeyin test gününü bekleyin işallah olumlu sonuçlanır
Melekhkn Seva_aa inşallah canım hic dme valla gunler gecmio sanki sali günü test günüm inşallah sıkı sıkı tutunurlar hakkımızda hayırlısı 😊❤️