vi_contes aklinda bitir ilişkiye girerken hamile kalmak için değil yani o şekilde düşünme inan kafandan sildiğin an umursamadığın ve hiç beklemediğin an hamile kalırsın beyin o kadar etkiliyor ki organları.
Ben ilk gebeligimde kayıp yaşadım sonrasinda niye hemen hamile kalmadım niye olmuyo diye aklıma takip sürekli ağlardım daha sonra doktora gittim doktor bana yeni doğum ve kürtaj oldun onun icin 1 seneye kadar vaktin var dedi ve ben o gun rahatladım daha kürtaj olalı 3 ay olmuştu uzun bir sürede değildi ve doktorum la konuştuktan sonra aklımdan sildiğim o ay hamile olduğumu öğrendim yani stres çok kafaya takmam olumsuz etkiliyor bunu bana doktorum da demişti