Hazelatillahasan Arkadaşlar ben 3+6 hhaftalık hamileyim yani 34. Haftayı doldurcam kısmetse doktorum öyle dedi.yarın 34+0 35. Haftaya giricem hala doğum çantamı hazırlamadım sizce geç mi kaldım
MerveEltugral Hazelatillahasan 33+4 haftalık hamileyim geçen hafta hazırladım Doğum bu ne olacağı belli olmaz
Rabia42 Hazelatillahasan 33+5 cnm bende hiç bişe hazirlamadim ki daha kıyafet fln bile almadım bı kaç zıbın dışında
Um07 Hazelatillahasan Bende 33+2 olduk hastane çantam daha hazır değil yıkanmadi bile kıyafetler daha utulenecek keşke ilk haftalar yapsaydım şimdi ağrıdan sizidan hep yatasım geliyor 😏
Biology26 Hazelatillahasan bende sizinle aynıyım hiç bişey hazırlamadım, nasıl hazırlıcaz bi fikrimde yok aslında 😕
Hazelatillahasan @MerveEltugral aramızda 2 gün var sezeryan mı olucaksınız benim 2. Sezaryanım olucak mecburen
MerveEltugral Hazelatillahasan normal düşünüyorum benim ilk bebeğim zorunlu olmadıkça sezeryan düşünmüyorum
YaSeEeeee Bende 33+4 üm herşeyi hazır ama çantayı koymadım Henüz , Bebişlerin kiloları nasıl annişler randevuma 10 gün merak ediyorum 😍
Hazelatillahasan @MerveEltugra inşallah gönlünüzce olur bende ilk gebeliğimde normal.düşünüyorum bebeğim hareketsiz kkalıncabide kordon dolanınca mecbur sezeryan oldum
Hazelatillahasan @Biology26 34 ü bitircem aldım herşeyi ama çantayı hazırlama kaldı bi yarın 34+0 35 e giricem
Onat12 Bende 33+5im hastane çantasını 2 gün önce hazırladım. Eksikler bitmiyor zaten. Bugün kontrolüm var bakalım kilosunu ogrenicem bebeğimin
beyzanur06 bende bi hafta once hazrladm agrılarm olunca korktum biraz ilk hamileligim ☺️ seninle aynı gündeyiz
YaSeEeeee beyzanur06 ağrı dedin de bugün oğlum çok hareketli dönüp duruyor sürekli Canımı yakıyor sanki yalancı sancılarım başladı 😨