hazaltolga1 Aszey2012 canım sanırım normal ama yanlış yönlendirmiyim postun üstte kalsın benimde salı günü ikili taramam
Aszey2012 hazaltolga1 bende anladığım kadarıyla normal gibi gördüm ama doktorum daha cevap vermedi burdan da fikir alayım dedim
Aszey2012 _SeymanurSevencan_ doktorum baktı zaten o cevap verene kadar meraktan burda da paylaştım anlayan varsa diye şükür sıkıntı çıkmadı normalmiş