Merhabalar
Tetanoz aşısının ilk dozunu 20. Haftalarda olmuştum. 2. Doz için verilen günde erken dogum riskim olduğu için vurulmak istemedim. Sağlık ocağındaki hemşire günü geçtiği için tekrar 35. Haftamdan bir güne yeni tarih vermişti. Genelde ileriki haftalarda olana pek rastlamadım. İkinci dozunun bu haftalarda olması sorun yaratır mı.