Harryer34 Yükselmiş değerlerin git gide yükselecek kan tahlili yine yaptıracak büyük normal gözüküyor. Geçmiş olsun. Düşmediği sürece korkmayın. benim ilk 34 tü sonra 104 daha sonra 648 daha sonra 1300 küsürler oldu alt muayene ile kese gözüktü. Haziranın başında tekrar muayenem var.