Myangels6 Merhabalar doğumun ağustos da inşallah normal hastane çıkışlarına kalın diyorlar yazın olmazmış nasıl bi takım almalıyım ilk kızım Kasım ayıydı sorun olmamıştı iyi olmuştu normal takımlar
Morvy Myangels6 niye kalın olsunki bence olmaz bizimde ağustos sonu olacak inşallah bebekler üşür derler