a-melis Leke geldiği için doktora gittim sadece kese oluşmuş bebek yok dedi 5 haftalık. Normal mi bebekleriniz kaçıncı haftada oluştu ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum oluşmazsa diye
efeninannesi15 a-melis gayet normal canim bu haftada sadece kese gorunur bende 6+1 de kalp atisi duymustum
boncukbiranne 6 da bebek olustu 6+3de kalp atışını duyduk stres yapmayın leke içinde ilaç vermiştir sanırım progestan fln
boncukbiranne Anladim siz kendinizi fazla yormayın bu haftalarda inşallah bebekte oluşur lekelenme olayı genelde dinlenince geçer diyorlar