Elifcc Kızlar dün üstteki gibi çıkmıştı bugün çok daha silik yumurtlama ve çatlama mı demek oluyor ? Teste devam etmeme gerek var mı sizce ? https://resimyukle.io/r/OyU5SqlZTW
afrasil Elifcc 2. Çok silik çatlasa bile bu kadar silik çıkmıyor ki . Suan pek güvenli gelmedi testler bana yanıltablr adetin kaçıncı günü başından itibaren
Elifcc Blossom00 yukarıdaki sizce kesin yumurtlamamı çizgi koyu renk ama c kadar kalın değil ya anlayamadım🥺
Elifcc Blossom00 biraz bekledi ve aldığım ovülasyon testi markasında biraz beklese bu şekilde oluyor anladım bende
Blossom00 Elifcc t çizgizi yinede koyulaşmış öbür gün ondan dahada silik çıkmış çatlama olarak görülüyor bakınca yinede değerlendirin bence bugün
Asyapolat80 Bence henüz yumurtlama olmamış. T çizgisi C ile aynı renk yada daha koyu olmalı bence ikisi de yumurtlama değil
Elifcc Blossom00 anladım teşekkür ederim dün değerlendirdik bugünde aynı şekilde o zaman yarın tekrar test yapıcam olmadı yarında değerlendiririz test yapmam daha
Elifcc afrasil 9 gün adetim sürdü 18. Gün bugün daha önce yaptığımda da bugünlerde yumurtlama görmüştüm o başka markaydı bu başka anlayamadım bende birtürlü dün yumurtlama varsayarak değerlendirdim
Elifcc afrasil yarın da yapacağım sonra yapmam heralde 3 günde bir ilişki olsa yeterli olur diye düşünüyorum nasip gerisi