20+4 te doktorum 400gr dedi . Kilosu gayet iyi demişti. Bende biraz araştırdım fazla bile nette yazanlara göre boyumda ufak zaten karnım aşırı çıktı normalden büyük duruyor normalde 4kilo almışım toplamda. Fazla mi iyi mi bilemedim doktor güzel dedi 😊