Merhaba arkadaşlar. Geçen hafta 15+4 de cinsiyeti öğrendim pozisyonu da çok uygundu direk bacakları açık gösterdi bizde gördük baya boştu. Yüzde 99 kız dedi doktor ama alışveriş için yinede 20. Haftayı bekleyin dedi. Kendimi kıza çok alıştırdım değişmesinden korkuyorum. Bu kadar belirginken değişme ihtimali olur mu hep böyle hikayelere denk geliyorum gözüm korkuyo😅 tabiki her şeyden önce sağlıklı olması önemli. Hayırlısı artık.
Ama kız bebek eşyalarına bakıyorum tersi çıkarsa şok olabilirim😄 doktorda neden bekleyin diyosa insanın aklında bir şüphe bırakıyor ya😄