Merhaba 17+1 hamileyim bebek 18.haftasına girdi bugün Koroid pleksus kisti olduğunu söyledi doktor ama onemsız gecıcıdır takıp edilsin dedi diğer baska bir sıkıntı gözükmüyor dedi ama ben cok korktum böyle olan var mı bu kromozom bozukluğu mu demek acaba