matelove okunmusciklet ay hadi ya kıyamam 😔 inşallah daha fazla acı çekmeden doğurursun sağlıcakla 🤲🏼🤲🏼🤲🏼❤️❤️❤️ Bende 37+4üm ama tık yok bende 😂😂
okunmusciklet mom77 bakalım görcez 😅 sizinki kız mı erkek mi instagramınkz varsa ordan takipleşelim kim daha önce doğurursa haber eder 😅
mom77 okunmusciklet erkek sizin (: instagram kullanmıyorum :) sadece fake gibi bir hesap actm bebek ürünleri siparis etmek için 😅
okunmusciklet Uygurelif yanii normal gözüküyor şuanlık keske bi çare olsa da doğumu baslatabilsek gelseler😅
okunmusciklet matelove oo sen bizden büyüksün 😅 inşallah sende hemencecik bi ıkınmada doğurursun bari burdan iletişimi koparmayalım 🙋🏼♀️
Esraa54 okunmusciklet tam olarak nasıl sancınız var nerelere vuruyor birde büyük abdest hissi oluyor mu
okunmusciklet Esraa54 yok yani açık konusucam kaka hissi olmuyor o his sanırım en son doğururken oluyor genelde belde kasıkta sancı oluyor adet ağrısı gibi acı gibi birde öyle olurken bebekte ara ara sertleşigor karnımda
matelove okunmusciklet amin inşallah canım tüm hamişlere Allah kolaylık versin inşallah🤲🏼❤️ Aynen doğurursan felan bu posta yaz Canım
momof3 okunmusciklet Bpl bol merdiven çıkmanı ve çömelme hareketini tavsiye ederim canım kolayca doğsun insallah 🙂🙏🏼