tgba22 İdrar yolu enfeksiyonu onun için ilaçda kullandım yok şimdi tatlı badem yağı kullanıyorum ve sirkeli taharet haziran kontrolümde tekrar tahlil vereceğim kasık ağrım gaz sancım olunca çok fena ağrıyor bide bebek bazen vuruyor pozisyon değiştirince geçiyor dediğin gibi şu günler sağ Salim geçip gitse de kavuşsak heyecan korku hepsi var