Semaberay Mucizepamugum nereden anladınız çok istiyorum öncelikle sağlıklı hayırlı evlat olsun iki kızım var ☺️
Ebru_guncu [url=https://resimyukle.link/i/mRXcG][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mRXcG.jpg[/img][/url] @Mucizepamugum Rica etsem banada bakabilirmisiniz 😍😍
Mucizepamugum Semaberay gelisimknden veyatiş pozusyonundan canim 😇 Rabbim hayirli evlat etsin insallah
Merve112 https://resmim.net/i/01e7d99d-03f0-498b-beaf-214c2bfc63f2.TF2tj arkadaşlar 7+2 yim keseye göre anlayanlar varmış herhalde tahminler neler😊
Bahoo Mucizepamugum https://imgyukle.com/i/3iAehttps://imgyukle.com/i/3iAehttps://imgyukle.com/i/3iAe
Dugi7 Mucizepamugum evet orda biraz küçük bugün 9+2 olduk önümüzdeki hafta tekrar doktora gidince yeni ultrason görüntüsü atarım teşekkür ederim ☺️