Cns3 Minik_kalplim_ bana arkadasım hediye aldı gerçekten çok güzel birsey bizim evimiz dubleks beşik yukarda anakucagıda aşağıda salonda çocuk rahat yatıyor diğer türlü olsa koltukta falan zor olurdu sallanmasıda iyi uykuya dalması kolay oluyor ben çok memnunum tavsıye ederım☺️
Beyzan Minik_kalplim_ aldım 1500 TL para verdim bebeğim hiç ama hiç sevmedi yatınca kıyameti kopardı koşarak iade ettim 😃 bence eğer bütçe ya da yer sıkıntınız varsa hemen almayın her bebek sevmiyor ya da uygun fiyatlı basit bir şeyler alın
E-Y 4moms mamaroo aldık bizde tavsiye üzerine. Çevremde ki kullananlar cok memnun. 2 ay sonra kullanmaya başlayacağız inşallah 🙏
Beyzan Minik_kalplim_ bu elektrikli değil sanırım benimki elektrikliydi işte titreşimli müziklk filan ama bu bence iş görür. Bebek uyanıkken siz iş yaparken buna koyarsınız sallanır kendi halinde bence alın zaten kullanım süresi çok uzun değil en pahalısi bile alınsa bari uygun bir şey olsun
Pambix Minik_kalplim_ İlk bebegimde ihtiyac duymadık pusetiyle salliyordum gerektiğinde. Bu bebiste bakalım ihtiyac duyar miyiz😁 bence bebek doğmadan bu tarz şeyleri almayı gereksiz buluyorum bazı bebek için cidden kurtarıcı falan olabiliyor ama bazı bebek için gerek olmuyor