Merved21 Cok şükür bugün ben de dogum yaptım spinal anestezi ile cok zor değildi ama birazcık mide bulantısı ve bas donmesi yaşadım ameliyathane onun dışında çok güzel geçti çok sukur
biblolu25 Nasıl geçti canım salı da benim nasipse ne kadar sürdü? Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı başımıza
Gulce5038 Geçmiş olsun öncelikle acı eşiğine bağlıdır muhakkak amelıyat ama abartılacak kadar agrısı sızısı kıvrandırması var mı