Betllll 26. Haftamda aşırı kaşıntı olmaya başladı göbeğimde. Çatlak için o ana kadar hiç birşey kullanmadım kaşıntı başlayınca bio oil çatlak yağına başladım her aklıma düşünce kullandım gün içinde ayrıca güneş yağı ve nemlendiricilerde kullanıyorum şuan 30. Haftadayım şükür görünürde birşey yok