Tbberk ben çok bez denedim. Prima yenidogani ilk 4gun kullandım pisik yaptı molfixe geçtik o hep berbat yaptı pisliği yaraya çevirdi doktorumuz bez değiştirin her bezi kabul etmez dedi eşim değişik bi marka bez aldı o nokta nokta kızarıklık yaptı. Bi yakının bim'in bezi kendinden kremli dedi ondan aldık Allaha şükür küçücük bi kızarıklık yapmadı.